Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

ABAH

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 12, 2011

Ya Allah gimme strength to get trough tis semester...

Assalamualaikum wbt.. :)

nape tbe 2 update blog amal? sng je sebab nak mengadu kat sume org..
saya penat.. penat teramat sangat... kelas 7pg-3ptg every weekdays..
direct break kol 12 utk solat.. balik umah mmg konpem tdo.. ingatkn
saya je yg macam ni rupa2nye classmate len same.. inilah kami xboleh
lari dari lab report, eseimen n meeting sane sini.. ( sy taw inilah
lumrahnye seorang pelajar ye sy taw)

bile memikirkan 9 subjek + 4 lab yg harus dilalui semester 3 ni, kepala jd
serabut.. serabut bile mane ade eseimen, yg mne nak buat dulu? yg ini
utk ape? yg itu utk ape plak? aishhhh... lab repot utk analytical chem je
dah memakan mase 3 ari yg tdo hnye 3-4jam utk disiapkn.. --> 40-50
mkesurat.. ye saya penat.. org yg xmerase situasi mcm ni mungkin akan
mencebik menyampah dengan entry saya ni.. xpelah anda ade masalah
sendiri dan saya ada masalah saya sendiri...

stress ini bertambah2 la lagi bile exam midsem ni yg sekarang saya tgh
lalui ni, dicampuradukkan denga, kuliah, lab, kuliah ganti yg tanpe segan
silunye bjalan mcm bese tgh2 mgu exam.. apeke consideratenye mereka2
yg berkenaan ini? tlg la fikir kestressan kami ini.. kalo nilai akhirnya nggak
bagus lalu dimarahin terus "kenapa sih nilai akhirnya jelek banget? kan udah
diajar ini." ye mmg dah ajar, tp notes2 xdisediakan, mgharapkan yg disalin..
apelah sgt.. tp ada jugak yg bagi.. time kasih bnyk2..

sejak masuk sem ni mate sembab2 sbb mudah sgt lemah smangat n air mate
turun mngalahkan air terjun, n da nak jd panda sbb selalu xcukup tdo, badan
pon selau sakit sbb lame sangat duduk kat meja studi.. sungguh sy xtahan..
tolong lah tolong doakan yang terbaik utk saya.. saya penattt sangattt niiii...

T_T

amal yang penat :(

No comments: