Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

ABAH

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

rezeki di malam hari...

assalamualaikum kawan-kawan... saya happy hari ni.. knape? sbab saya bersedih kot semalam.. hehehe
hari ni semua berjalan lancar walaupun penat sikit sebab kelas sampai pukul 2.20ptg.. tadi lepas siap solat maghrib, chewe (a medic student) call aku, ajak makan-makan.. parents dia datang melawat... hoho.. ape lagi dengan sekelip mata aku, kakd, ggirl n mun bersiap.. terus pegi guest room bale3.. sampai-sampai tu bulat mata aku tengok makanan... mak oooiiii... semuanye favourite aku kot... nasi himpit kuah kacang, nasi putih n rendang ayam.. ape lagi memang buat muka tak malu je la tadi.. nak nak pulak makcik tu semangat suruh kami makan... hehehe... timekasih makcik n pakcik.. kenyang kami malam ni... sebelum balik bergambar kenang-kenangan dulu ngan parents chewe... n here is the picture~


 belakang: kakd, mun, aisyah, ain
tengah: fatin, aku, aqis, ayah chewe, mama chewe, chewe, balqis
depan: anis, ggirl..



alhamdulillah rezeki hidup di perantauan... *kenape syahdu sangat bunyinye?* :D




No comments: